12 Aralık 2010

Yeni Yıl İçin İlk Kurabiyelerim ve Pecolata'nın İlk Blog Kaydı:)


   Herkese Merhaba,


   İlk kaydımı yılbaşı için hazırladığım kurabiyelerle yapmak istedim. Uzun zamandır planladığım; ancak hayata geçirmekte biraz geciktiğim bu projeme bugün başlıyorum. Küçüklükten beri mutfakta yeni tatlar deneyip, yaptıklarımı ikram etmeyi sevmişimdir. Yaratmak, süslemek ve sunmak fikrinin bana verdiği heyecan ve mutluluğu tarif edemem sizlere. Günlük koşuşturmaların arasına sıkışıp kalan, bazen vakit yaratamadığım bu hobime sıkı sıkı sarılmaya karar verdim bu yaz; çünkü insan yapmaktan zevk aldığı şeylere yer vermeli hayatında, çok geç kalmadan. Bu kararım sonucunda bugün blog yazarlığına başlıyorum.
    Yazımı bitirmeden canım anneme teşekkür etmek istiyorum. Okuldan döndüğümüzde beni ve kardeşimi her zaman sıcacık gülümsemesi ve evi saran  o muhteşem kek kokusuyla karşıladığı için. O kek kokusudur benim başlangıç noktam ve annemdir ilham kaynağım.
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder