24 Ocak 2011

Ayşe ve Ali'nin Nişan Kurabiyeleri

    Canım dostum Ayşem geçen Cumartesi nişanlandı :)) Nişandan birkaç gün önce arayıp babamın nişan yüzüklerini takmasını istediklerini söylediklerinde o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Ailemize olan sevgilerini  öyle içten bir şekilde dile getirdiler ki, bu kararlarını annemlere söylediğimde evde duygusal anlar yaşandı diyebilirim :) Bu güzel isteklerini kırmadık ve Cumartesi gecesi sevgili Ali ve Ayşe'nin nişan yüzüklerini taktık:) Bende onlar için kurabiyeler yaptım. Ayşe mor bir elbise giyeceğini söylediği için kurabiyedeki çiçeklerin ona uymasına karar verdim ve işte ortaya çıkanlar..

Evliliğe doğru attıkları bu güzel adımla birlikte,  gelecek günlerde herşeyin diledikleri gibi olmasını temenni ediyorum. Hep çok mutlu olursunuz inşallah..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder