14 Ocak 2011

Gelin 2010 Kurabiyelerini Hatırlayalım:)

     Beni tanıyanlar bilir; pasta, börek, çörek merakım çok eskilerden beri vardı. Ancak şeker hamurlu kurabiye yapmaya 2010 Temmuz ayında çok sevgili arkadaşım Canan ve eşi Ertan'ın dünyaya gelen bebekleri Mert için yaptığım hediye kurabiyelerle başladım. O günden beri sevdiklerim ve her fırsatta beni destekleyip, takip eden, özel günlerini benim kurabiyelerimle neşelendirmek isteyen herkes için birşeyler yaratmak bir tutku oldu. Daha önce yaptığım her kurabiyeyi facebook aracılığıyla sizlerle paylaşmıştım; ancak blogumu oluşturduğum günden beri buraya daha fazla özen gösteriyorum sizlerde farketmişsinizdir. Sonuç olarak düşündüm taşındım burayı Petek'in Kurabiye Günlüğü haline getirdiğime göre yaptığım herşeyi burada paylaşmalıyım dedim ve bugünden itibaren birkaç gün geçmişte yapmış olduğum şeker hamurlu kurabiyeleri sizlerle paylaşacağım. Böylece facebook kullanıcısı olmayanlarda 2010 kurabiyelerimi görebilcek:)

İşte 2010 Kurabiyeleri

Mert Bebeğin Kurabiyeleri






Bayram Kurabiyeleri




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder