07 Şubat 2011

Second Cup 3.Yıl Kurabiyeleri

         Ankara Panora AVM'de bir şubesi bulunan Kanadalı "Second Cup" firmasının 3.yıl kutlaması için pişti bu seferki kurabiyeler. Bir yandan nasıl bir konsept yapmam gerektiğini düşünürken, bir yandan da internetten kurabiye kalıplarına göz atıyordum tabi ki:) Çok sevimli bir fincan kalıbını gözüme kestirip, kargom elime ulaştıktan sonra neler yapacağıma karar vermiştim.







Ben kahve çekirdeklerini sevdim :)



Sıcak bir ev ortamı yarattığı için evleri de eklemeye karar verdim; ama itiraf ediyorum yoğunluktan ötürü bana yardımcı olmak isteyen annemin güzel ellerinden çıktı bu evler:)




Ve son olarak da 3.yıl cupcake kurabiyeleri..





Aldığım haberlere göre gelen Kanadalılar kurabiyeleri çok beğenmiş;)

Size tavsiyem eğer hala denemediyseniz Panora'ya uğrayıp Second Cup'ın kahvelerinden bir an evvel denemiz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder